Inloggen
Winkelwagen

Geen items!






 





Klachten pagina


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Lampenkappen-opmaat / Superlicht
Hogerop 14
2711BV Zoetermeer
Nederland

Tel.:  +31 (0)79-3514121

Maandag van 12:00 tot 17:30
Dinsdag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:30
Zaterdag van 09:00 tot 17:00
Zondag van 13:00 tot 16:00

Mail: bestelling@superlicht.nl
                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Superlicht) bij is aangesloten.